21 Nisan 2012 Cumartesi

PAİNTBALL


Merhabalar,bir önceki iletimde bahsettiğim gibi geçen hafta çoluk çocuk,güçlü zayıf,cesur korkak demeden tüm aile fertleri paintball oynamaya gittik.Tamam biz biraraya gelince çok cümbüş olur ama bari bunu elin adamlarının yanında pek hissettirmeseydik be sevgili ailecik :)


 Organizasyonu yapan arkadaşlar bizim gibi manyak bir grupla karşılaşmamıştır eminim.Cidden buradan itiraf ediyorum biraz manyak acayip de çılgın, bir o kadar da gırgır bir aileye mensubum sevgili olur :) Adam kuralları anlatıyor ama uygulayan kim? Hakem oyunu durduyor daha doğrusu durdurmak istiyor ama duran kim?  Sanki biz bir organizasyonla biraraya gelmemişiz de birden kendini savaşın içinde bulan piskopata bağlamış tipler gibi girişiyoruz düşmana,ya vurulan kalesine dönecek kural gereği ama kuralı takan kim :) Çocukları oyuna dahil etmek peki kimin fikriydi lütfen söylesin :) Vurulup da canı yanınca 'anneeeeee' diye bağıran çocuk mu ararsınız, siren sesinden sonra kalenin terkedilmesi gerekirken anonslara rağmen korkudan kaleden çıkmayan kızlar mı ararsınız, vurulunca silahını kaldırarak teslim olup kalesine dönmek zorunda olan savunmasız masumu ( kural gereği diskalifiye olanı kimse vuramaz)   büyük bir sevinçle ateşe tutan düşman asker mi dersiniz hepsi bu oyundaydı kardeşim ya :)
İşin gırgırı bir yana da oyun gerçekten çok zevkliydi.Can acıtmıyor mu, evet acıtıyor.Ama deşarj oluyor insan,doğaya çıkıp da içindeki vahşi yaratığı salacaksın bazen bunu anladım ben :) Canı çok tatlı olan biri olarak yine yine oynarım valla.
Sizler fotoğraflara bakarken ben kaçıyorum.Görüşmek üzre...


Kocişle birlikte :)
 Bu da küçük komandomuz :)


veeee hazırız.....


Bu arada tesettürün birçok şeye engel olduğunu düşünenler emin olun yanılıyor. Görüldüğü gibi gayet rahat aktivitelere katılabiliyorum. İlgilenenlere hemen kısaca fikir vereyim.Bonenin üzerine ince bir şal doladım, böylece oyun esnasında tesettürüm bana bir zorluk çıkarmadı.Kıyafete gelince kıyafet de tesettüt açısından oldukça rahattı.Bu açıdan paintball tavsiye edilir :)
ve zafer yeşil takımın!!!!!!!!!!! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder