12 Nisan 2012 Perşembe

AŞIK OLDUM....

Evet aşık oldum, çok heyecanlıyım. Ben çok sık aşık olurum zaten:p Heyecanı günlerce sarar beni. Ona kavuşunca bir müddet daha gider bu aşk, taki bir başkasını görene kadar ama:p
yeni aşkımla tanıştırayım şimdi sizleri:


Evet ben bir ayakkabıya, bir çantaya bir elbiseye aşık olabiliyorum. Sanırım birçok kadın benim gibidir:p
Yeni aşkımı da bugün trendyolda gördüm,ama malesef ki bedeni kalmamıştı.
Ben de lacivertini aldım, ama aklım mercan renginde kaldı.
Olsun lacivertini daha kolay kombinlerim diye düşünüyorum.Mercanlarla, yeşillerle,kırmızıyla,beyazla... Bir çok pastel renkle güzel olur bence. Yoksa bu  benim kendimi avutmam mı:p
Kombinlerimi de paylaşacağım sizlerle yavaş yavaş,biraz sayımız artsın da hele,burada kendi çalıyor kendi oynuyor gibi olmayayım yani :)




Siz ne dersiniz, hangisi güzel?
Not: Fotoğraflar küçük oldu ama böyle de güzelliği anlaşılıyor değil mi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder