15 Nisan 2012 Pazar

KIRMIZI

Merhabalar,
Gezmekten olsa gerek haftasonu bloğumla pek ilgilenemiyorum :)
Hemen kısa bir ileti girip kaçacağım.
Cuma günü iş yerinde 2 ayrı hediye aldım ve tevafuk her ikisi de kırmızıydı.Tabi ki ben de hediyeye bayılanlardanım.Hele iş yerine elinde bir çiçekle girip Tuğba Hanım kimdi diye soran baylara ayrı bir ilgim var, aman yanlış anlaşılmasın, bayların elindeki o hediye benim  ilgi alanıma giriyor hee :)
Neyse, cuma günü de bir müşterim gördüğünüz bu zikirmatiği hediye etti bana,ben de bende mevcut olan gri zikirmatiği iş yerinden sevdiğim bir arkadaşıma hediye ettim, neden yeni pakette olanı hediye etmediğimi soran olursa arkadaşımın kırmızıyı isteyeceğini sanmıyordum,kendileri bay olduğundan sebep:) O da çok mutlu oldu, zaten almaya niyeti varmış, ihtiyacına binaen oldu.Ben de çok mutlu oldum,hediyeyi veren abinin güzel temennileri ve duası sayesinde.Zincirleme mutluluğumuza vesile olan abiden Allah razı olsun.


Cuma öğleden sonra da eşim bu tatlı kekleri göndermiş bana. Çiçeğe alışkındım da bu değişik oldu şimdi :) Mesai bitiminde bir baktım bütün iş arkadaşlarım bunun başına toplanmış, iştahları tek bir noktada kilitlenmişti:p Evde açacağım paketi boşuna beklemeyin desem de ikna edemedim onları, açtım afiyetle yedik. Ama ben tadını pek beğenmedim ya, önemli olan görüntüsü bence.
Fotoğraftan anlaşıldığı üzere çiçeğin arka tarafı çoktan mideye inmiş :)
Sizin için kurtarabildiğim kadarıyla fotoğrafladım ben de.

 Bir de birlikte fotoğrafınızı alalım efendim:)
Teşekkür ederiz.

Ben gidiyorum görüşmek üzere. Bugün farklı bir aktivite yapıp paintball oynadık.
Bunu başka bir iletide paylaşacağım inşallah ve gerçekten gidiyorum.Allaha emanet olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder