2 Nisan 2012 Pazartesi

BU MUDUR?

Geçen haftalarda sezonun son kestanesini yemek için kocişe kestane siparişi verdim, yanında da salep almış canım keyifli bir şekilde kışa veda edelim diye.

Kestaneler birkaç gün buzdolabında süründükten sonra  bir akşam aklıma geldi:) Ben kestaneleri yıkadıktan sonra keserim bu arada, bu sefer de öyle yaptım.Ama pek iyi kurulayamamışım malesef ki, kestaneyi keseyim derken elimi kestim,kesmekten öte bıçak elime girdi.Allahım nasıl bir acı, ölüyorum sandım. Canı çok tatlı biri olmama rağmen doktora gitmedik. Dezenfekte edip, sardık.Ertesi gün işe gittim, mouse kullanma zorunluluğundan elim akşama doğru şişmeye ve ağrımaya başladı. İş çıkışı doktora gittik, ve doktor 2-3 gün elimi kullanmamam gerektiğini söyledi. Anlayacağınız rapor verdi :)

Duruma üzülsem de raporlu olduğum süre zarfında annemin bende kalacağını öğrendiğimde çok sevindim.Ne yemekler, ne sofralar hazırlandı hasta evinde,bir dahaki iletimde paylaşacağım inş sizinle.
Bu kadar uzun yazınının sebebi aslında sizi bu aletle tanıştırmak istemem:
Evet bu tatlı şey kestane kesmek için icat edilmiş bir alet. Şu '1 milyoncu' diye bilinen milyoner esnaflar :) var ya, oralarda bulabilirsiniz bundan.Aklınızda olsun,benim gibi kaza geçirmeyin sonra.
Şimdilik benden bu kadar görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder