3 Nisan 2012 Salı

İŞE GİTMEDİMMMM....

Merhabalar, daha önce de bahsettiğim gibi küçük bir kaza geçirdim ve 2 gün raporluyum.
Biricik annem sağolsn beni evde yalnız bırakmadı ve bu süre zarfında bende kaldı. Kızını şımartmak için elinden geleni de yaptı sağolsun. Hele o sarmalar yeter bana:p Fazla da yaptı, buzluğa attım çoktan.Güzel görüntülerle başbaşa bırakayım sizleri  konuyu daha fazla uzatmadan...






Fotoğraflardaki tarih kısmını nasıl sileceğimi biri bana öğretirse çok sevinirim bu arada :)
Amatörce fotoğraf çektiğimi hakkımızda kısmında bahsetmiştim,aslında ablam fotoğraf konusunda benden daha profesyonel ama malesef ki yurtdışında yaşadığı için o engin fikirlerinden yararlanamıyorum:(  Öğreneceğim işte yavaş yavaş diyorum ve ben gidiyorum. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder