8 Ocak 2012 Pazar

ŞERBET HAYATIMA NASIL GİRDİ?

Merhabalar,bloğumuza hoşgeldiniz, kadınlar için tüm güzellikleri bulabileceğinizi umduğumuz bir blok oluşturmaya çalıştık.İnşallah bu amaca layıkıyla hizmet edebiliriz. Bismillah deyip başlayalım o zaman.

Hakkımızda kısmında da bahsettiğim üzere şerbet adında tatlı bir kızım var. Hayatımı tamamiyle değiştiren bu şımarık bücürden bahsetmek istiyorum öncelikle.
Enterasandır küçükken kedilerden çok korkardım,hatta hiç unutmam ilkokuldayken fen kitabında bir konuda kedi resmi vardı da korkumdan kitabı taşıyamaz, kitabımı -sağolsun bloğumda olduğu gibi hayatımın hiçbir döneminde beni yalnız bırakmayan- ablama taşıtırdım.



Ama bu sevimli hayvanları bir dönem sevmeyerek çok şey kaybettiğimi şimdilerde hayıflanarak anlıyorum. Bunu kedisi olmayan anlayamaz :) Anne olmayan anlayamaz der gibi oldu :)
 Neyse şerbetin benim hayatıma girme serüvenini çok kısaca anlatayım sizlere:
Ne zamandır, hep aynı modda hüzünlü hüzünlü bakan, tepkileri yüzünden anlaşılamayan kediler var ya hani -cinsi İran kedisi sanırım- onlardan istiyordum, eşim de beni sürekli geçiştiriyordu.
Bir gün kızkardeşime akşam oturmasına gittik, onun komşusunun da 15 yıldır beslediği bir kedisi var bu arada. o komşu  da geldi elinde küçük tatlı mı tatlı bir kediyle,başladık muhabbete. Bize yavrucağın özgeçmişini anlattı  kısaca:) Bahçesinde bir sokak kedisinin doğum yaptığını, zamanla bebişlerin ayaklanıp gezdiğini ancak içlerinden bir tanesinin öyle hasta hasta kenarda bir yerde yattığını, kıyamayıp aldığını,veterinere götürüp 10 gün kadar tedavi altında kaldığını, sonra eve getirdiğinde kendi kedisinin bu garibanı istemediğini ve şimdi ona yeni bir yuva aradığını anlattı. kısaca dedim ama bayağı uzun oldu bu hikaye:)
Ben çok sevdim bu duman grisi yavrucağı, çok ilginç evde o kadar kişiyiz, o da eşimle beni seçti sanki:) bir eşimin kucağına gidiyor, bir benim kucağıma geliyor. tamam dedim 'kedimizi buldum', eşim istemiyor ya kedi medi, 'bu ne aşkım tekir mi bakacağız,ben sana İran kedisi alcam' diyerek beni kandırmaya çalışıyor, yer miyim ben bunu, bu tatlı yavrucağı yiyebilirim ama :)
O akşam kardeşimde kaldık ve yatağımızda da üçüncü kişi olarak ŞERBET hanım vardı.  O kadar tatlıydı ki başka bir isim bulamazdım bu şımarığa.
Bu kadar giriş yeter, hemen ilk yazımda bunaltmayayım sizi:)
Anlaşıldığı üzere zaman zaman kedilerle ilgili şeyleri sizinle paylaşacağım. Bu konuda bir nebze de ilgilileri bilgilendirebiliyorsam ne mutlu bana. Görüşmek üzere...Tuuba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder