18 Ocak 2012 Çarşamba

BURALARDA YOKKEN...

Kaç gündür ileti giremiyoruz.( bu arada post demek zorunda hissetmiyorum kendimi, Türkçe karşılıklar kullanmayı tercih ediyorum, bu duruma karşı çıkanlar olabilir,ama bu beni  hiç de ilgilendirmiyor :) )

Hep koşturmaca hayatımız, güzel şeyler yaşamaya fırsat bulanımız vardır muhakkak bu telaş içerisinde.
Ben de hep malesef ki güzellikleri yaşamayı öteleyenlerden olduğumu farkettim.Onun için de bir karar aldım kendimce. Ne yapmak istiyorsam eğer yapılabilirliliği yüksekse tabi ki :) yapacağım.
Öncelikle yapacaklarımın başında evimin odalarını düzenlemek var.  Bu planda güya kendisine 'çalışma odası' dediğimiz ama içinde sadece kitaplık bulunan küçük oda birinci sırada.
Dürüst olmak gerekirse biraz da tembelliğime geldi odaları düzenlemek. Bu tembellik yaklaşık 3 yılımı almış şaka maka :)  Ama ilk adımı attım ya bu gazla devamı gelir diye düşünüyorum.
Bundan sebep sevgili bloğumuzla ilgilenemedim. Ama yakında -hep sevmişimdir öncesi/sonrası durumlarını- odamın ilk ve son görüntüsünü sizlerle paylaşacağım. Bekleyin, pek yakında..... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder