13 Eylül 2012 Perşembe

YOLLARDA III

Başlıkta rakam LXXXVIII'lere kadar gidecek diye çok korktum bir an :) Balıkesir gezimi bu başlık altında yazmaya devam edersem o rakamları göreceğiz sanırım hep beraber.Öğrencilikte tatmadığım bu duyguyu sizinle tadarım artık,yok yaw vazgeçtim yeni bir başlık bulmalıyım Balıkesir için. Yalnız yazacak o kadar çok konu birikti ki bir an önce yazayım ki geçen haftasonu yaptığımız Bursa gezime geçeyim. Valla bu sene leyleği havada gördüğümü de hatırlamıyorum ama artık biri bana dur desin lütfen :)


Eveeet, kaldığım yerden hızlıca zıplamak istiyorum ki en son annemin köyüne gitmiştik.Dayımın eşi, dayımızı kaybettikten sonra yılın çoğunu köyde geçiriyor.Biz de ona konuk olduk.Evinin bahçesine bayıldım.Ne ararsanız var:Üzüm,elma,erik,kiraz,vişne,kabak,domates,tazecik otlar....

İlk fotoğrafımız benim bayıldığım,hayran kaldığım bir kare.Kocişim beni yaban ellerde bırakıp İstanbul'a döndü ama aşkımız her yerde belli ediyor kendini:):) Ne kadar romantik biri olduğumu kabak yaprağına yüklediğim anlamdan hemenicik de anladığınızı düşünüyorum :)



                                 Sanırım kirazların cinsi bu,küçücükler ama tatlıydı keratalar :)
                  Kayısıyı çok seven biri değilim ama bu kayısılar inanın çok lezzetliydi.
                                          Vişnelerin güzelliğine bakar mısınız!
 


Akşam balkonda otururken camda gördüğüm çekirgeden ürkmedim değil, bu kadar büyüğünü ilk defa gördüm.

Balkon manzarası alabildiğince yeşil. Evet biliyorum bir Karadeniz değil oralar ama elimizdekine de şükür değil mi?
Yarın yeni bir 'Yollarda' serisi ile görüşmek üzere der ve ben çekip giderim yüreğimde bir çocuk... :) Görüşmek üzere, Allah'a emanet olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder