14 Eylül 2012 Cuma

RAHATLIKTA FIRSAT EŞİTLİĞİ

Merhabalar,
bugünkü başlığım gündemdeki dershanelerin kapatılması mevzusuna biraz atıf gibi oldu sanki hee:D Bu mevzuya girmeyip 1-1,5 ay kadar önce kedim Şerbet için aldığım güzel bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum.


Biz rahat rahat yataklarda yatıyoruz onun nesi eksik ama ya değil mi? :D Bunca zaman hep orjinal bir şey bulurum diye bekledim ama Tchibo'da gördüğüm bu ürün gerçekten hoşuma gitti. Hem rengi çok hoş hem de fiyatı çok uygundu,kaçırmak istemedim. Ayrıca iki yüzü de kullanılabiliyor.
Bana ne faydası oldu ondan bahsedeyim size. Bu yataktan önce Şerbet koltuklarda yatıyordu ve tüy döktüğü için koltukları sürekli silmek zorunda kalıyordum.Bizim tembel gününün çoğunu yatakta geçirdiği için tüyleri de artık yatağa dökülüyor.Elektrik süpürgesiyle de yatağını süpürüyorum oluyor bitiyor :) He artık hiç koltuklarda yatmıyor mu, yatıyor yine ama eskisi kadar değil.

 
 
                        Kapanış pozumuz da keyiften dört köşe olmuş halimiz:)

Şimdilik benden bu kadar, bir dahaki yazım Yollarda serisinin yeni bir parçası ile karşınızda olacağım. Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder